Index

Allmänt (66) Dikter (282) Musik (53) Samhälle (60) Tillbakablickar (6)

03 december 2008

Inte ett ord

du kom till en slutpunkt du satte ner foten du gjorde klart att du inte ville göra det där längre allt annat vore en stor lögn ett stort jälva självbedrägeri du förklarade att du kommer att kliva av hoppa på en ny bana kliva i ett par nya skor samtidigt hade du inte en aning om hur det skulle komma att se ut efter sommaren men vad gjorde väl det en dag som den här en dag med grå trist höst när det egentligen borde vara vinter

3 kommentarer:

  1. Detta skriver jag upp och tar med mig. tack.

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig. Och här sitter jag. Jag tror ju verkligen på att ur katastrofer så kommer något bra, men så kommer det där lilla tvivlet emellanåt som gör så att jag undrar, är det verkligen så. En iaktagare har jag blivit. /Rosa

    SvaraRadera